Saturday, July 2

Tak ada arah ,

Assalamualaikum.


Stop playing with ur heart MEA ! Apa dapat ? Dapat sakit dan terus terusan tak tenang. Mungkin if u still trus behave camni. U will never reach happiness. NEVER ! Dengan kawan kawan girl kau bole jaga hati dorang, sampai kau sakit and sometimes kau sendiri jatuh but takan dgn org yg kau sayang, taboleh ke? Sorang jeh pun, bukan ade dua tiga empat org. Why ? Tolong buang perasaan prasangka, jeles sume tuh boleh? Trust him, and u will reach it , HAPPINESS ;) Jaga emosi tuh. Dh tunggak terbalik tgk diri kau nih, MEA. Ya, senyum senyum dan sentiasa senyum even ada problem camne pun (mmg salu buad cmtuh pun, smpai org ckp aku takde prob dan tk sesuai nk jd teman becerita sbb sentiasa happy). Stay cool MEA ~

*Saya terasa sebab sejak2 akhir nih awk dah tak post kt wall saya beria-ria mcm kita kenal first2 dlu. Tp I still love you, and I noe u love me. I just miss dat time.
*Klau saya tagged pic kt awk, awak jarang comment dah, awk salu ignore jeh. Mybe sbb saya tak comel cam family saudara cousin awak. Promise tak tagged dah pic lagi.
*But but the most of time, I can't stop smiling for having u as mine ;)

SORRY, if my words might hurt you. Saya just terasa. Saya tk salahkan awak. NEVER.

I just wish I could be a better me , for you .




                                                 Light up your face with gladness, Mea Mimie 

No comments:

Post a Comment