Monday, July 11

Welcome Second Sem ,

Assalamualaikum bintang bintang **
Welcome welcome.
Lama juga kan saya tak mengupdate belog nih =='

Act post nih dah lama sangat duk dalam draft. Tah bile tuan aku nih nk publish aku nih pun taktau laa ==' Bole pulak tak sabar sabar, Adoy !

As usual, first week memang boring. Mmg dah agak dr dulu2 lagi. Aktiviti di kelas 1st day ? Ha amek ;) Adoy, lama gile tak snap pic with them , ILY. To ijah my efa, sorry picca together for 1st day nih takde. But still love you dear ;) <3 Noor Efaezah bt Che Rosli






















With Izzatul Nadia Bt Azman ;)















Dari jauh nmpk cm boria pun ade gak. HAHAHA.
Tema hari pertama purple pink ;)

Matlamat utama for this sem ? Nk AKJ kan efa kan ? Yeayy ;) Kan korang kan? We go for it okay. Hope takde gaduh gaduh lagi pasnih. Sama sama kawal perasaan masing2. Mintak maaf ye Efa, Aten, Ecah sebab saya dan Atul tegur R. Bukan niat utk berbaik or ape, cume bg saya past is past. It doesn't mean saya nk baik2 cm dulu. Ckup lah sekadar berkawan. Berkawan macam tak berkawan. Sorry okay. Jgn pendam, please belajar ye sayang. Saya mintak maaf la :( Tiada yang plg hebat selain berkawan ngn korang ;) TY, iloveyou friend's.

No comments:

Post a Comment