Monday, August 29

Happy Eid ,

Assalamualaikum.
Tak jawab dosa kalau jawab dapat Duit Raya !


Gahh gahh !
Saya sudah pun berada di kampung halaman yang sangat indah. Yahh, di Kampung Permatang Kuala Selangor. Ada sesiapa yang sama kampung dengan saya? Good good , meh singgah beraya. Di hari raya yang sungguh mulia ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya maaf Z&B kepada mama ayah , kakak abang , adik beradik, sepupu sepapat, sedara semara, boyperen girlperen, including u guys *visitors terhebat dan sesiapa sahaja yang megenali saya saya minta maaf ye, jika ada tersalah kata, terkasar bicara, terkecilkan hati, tercubet tertampar dan lain lain kesalahan minta maaf ye. Semoga Hari Raya Aidilfitri kita pada tahun ini deberkati. Amin ;) Kepada sesiapa yang ingin pulang kekampung, berhati hati lah ye. Semoga anda semua selamat smpai ke destinasi yang dituju lah hendaknya.

Sedar tak sedar pada tahun ini juga, Merdeka memeriahkan lagi perayaan kita pada tahun ini. So, Happy Merdeka Raya to all :*


 Selamat Hari Raya Aidilfitri .

Kepada yang berkemampuan , marilah kita bersama sama menyumbang dan berzakat dengan menghulurkan dengan ikhlas pada Hari Raya yang mulia ini.

Saya berbangga menjadi anak Malaysia walaupun saya mix ;)


Biarlah kenangan manis dan pahit berlalu,
Tersusun rapi dalam relung hati,
Kini kita buka lembaran baru,
Dan membasuh segala kesalahan.

No comments:

Post a Comment