Monday, June 27

First date ,

Assalamualaikum ;)
Tak jawab dosa kalau jawab, sayang ;)
Today Im gonna story about, shhhhhhhhh 

























Awakk, thanks buad hari hari saya ceria. Ajar erti kesabaran, walaupun saya tau saya mmg tak mmpu nk besabar dah. Saya penah hilang org yg saya boleh anggap sume. Dan kali ni saya tamau hilang awk macam saya hilang dia. Kehilangan dia buad saya kuad, hadirnya awk buad saya lebih kuad. You make me triple stronger bebebyh ;) Saya ta pndai nk bermadah helah bagai, adeyyyyy (betul ke helah ?) Tapi I just want you to noe, I love you much much more (MMM) <-- macam minum milo sayang <3 Ya, kita hanya mmpu merancang tp Tuhan yg menentukan. Insya-Allah sayang ;) Kebahagiaan akn memihak kepada kita. Dulu saya ckp saya dh penat , takmoh nk search new one lgi. I'm speecless ! Cause u did it sayang. U open my heart. And now till end I'm yours. And you? You're mine ever forever 

First date, 26 Jun 2011  
Suke suke suke awakk ;)
Mumule dapat tgk DP fb jeh ,dpt dga cerita psl awk then dapat text jehh. Bila dh dapat denga suara asek rindu rindu jeh. Bila dah meet, rasa tamau lepas. Thanks sangat. Gonna miss to meet you, Deprahiekorizan Bakhtiar. I love you MMM 


                                                 Light up your face with gladness, Mea Mimie 

No comments:

Post a Comment