Monday, June 27

Im tired fr being hatred,

Assalamualaikum .

Ohhemmmjayy !
Otak saya sangat sangat celaru . Penat nk sabar, faham orang,
duk rumah salah, pegi kerja ada jeh yg tak mnyenangkan. Balik poli pun ade
jeh yang non-stop hurt me. Why laa? Sabar sabar and always sabar. =='

Tah, tak ada apa yg berguna pun dari diri sendiri kot. Pcy myself. Itu penting dari pecaya org len. If bkn salah kita pun I just can put blame on myself. Bia sume orang puas. Kalau itu yg boleh buad awk sume rasa puas. Saya sakit dan sakit, korang? KEPUASAN ;) Saya mmg suka tgk korang bahagia even the real fact. SAYA ADA PERASAAN la ! Hanya org yg kenal saya tau saya cmne =='

Dalam hidup saya, hanya yg terbaik yg akn saya cube berikan. Wlaupun hakikatnya , saya tak mmpu. Tapi saya cube, be a good friend.

SABAR. Tak perlu kata apa apa xD

Saya adalah kawan baik saya.
Fr me, I'm nothing to judge others ;)



                                                 Light up your face with gladness, Mea Mimie 

No comments:

Post a Comment