Sunday, August 7

Ramadhan ,

Assalamualaikum ;)
Rendu sangat dekat pembaca setia, so sorry lama sangat tak update, busy memanjang, tak ada masa nak hadap fesbuk , tweet lagi lagi belog.
Alhamdulilah, pejam celik pejam celik ,sudah pun menjelangnya Ramadhan.

Dalam dalam bulan Ramadhan nih la macam macam dan pelbagai dugaan yang diturunkan oleh ALLAH S.W.T untuk kita. Hanya kita jeh yang perlu kuad dan sentiasa bersabar. Sedangkan hari biasa pun kita di ajar untuk sentiasa bersabar, apa lagi di bulan bulan Ramadhan ini. Kita perlu banyak banyakan bersabar, InsyALLAH ada ganjaran di akhirat kelak(jika tidak dapat di dunia) Saya bukan cuba untuk jadi ustazah dan tidak jugak memaksa, saya hanya beri pendapat. Kerana saya tau saya bukan terbaik tapi saya tak give up utk cuba jadi yang terbaik. Usaha tangga kejayaan. Setiap apa yang kita buad, akan dinilai. InsyALLAH, ALLAH S.W.T memberkati hari hari kita, lagi lagi pada bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ini. Aminn ;)





                                                 Light up your face with gladness, Mea Mimie 

No comments:

Post a Comment