Sunday, August 7

i)

Assalamualaikum.

Kadang kadang diam nih, lebih menyakitkan hati. Tapi jenis saya ? Begitulah, diam dan senyum belagak okay. Muke stret like everything jez fine. Heyyy, hello. Tipulah klau saya tak ada perasaan kan kan. Tipulah kalau saya tk reti nk berasa marah, terasa hati, tersentuh perasaan dll. Kadang kadang kita tak perlu tunjuk semua perasaan tuh kecuali 'kegembiraan' dekat orang. "Kadang kadang baik sangat pun taboleh" "Jangan nak baikk sangat lah kan" Ha yelah, itu antara contoh contoh tomahan pihak awam bila seseorang itu cuba utk jadi terbaik. Nak buad baik pun ada dugaan nya. For me? Jez buad dek buad pekak, if kita rasa kita betul walaupun kekadang agak keliru kenapa perlu kita baik sangat. Saya pun tak faham dengan diri saya. Perlu ke saya berubah? Saya takmahu :'(

Past is past ryte? Tapi kalau saya sorang jeh boleh lupe, orang lain still terbakar still can't forget it. What should I do ? Saya bukan jenis begitu lha :'( Hmm, tipulah saya tapenah ada musuh, tapenah bengang dgn orang, tp I can't keep them tlalu lama in my mind. It jez make me arghhh. Semak ok. So , I jez decide to forgive and forget it. Simple for me, but not for you. I guess ==' But if dah melibatkan antara kawan kawan sndiri? How? Penah dlu salah seorang dari kami menipu kami dan sudah menjadi musuh(huh, I jez hope I never see and noe her) But , Idk bnd lama, but still bangkit, taktau apa point blh jadi camtuh. I jez hope I can ignore it but they can't. Saya sayang kat korang semua, klau boleh saya nk lupekan, tp saya tau korang geram sangat kan. Haih. What shoul I do? =='

To be continue....

                                                 Light up your face with gladness, Mea Mimie 

3 comments:

  1. maaf kan mereka yg buat salah tu sayang. be strong. sbb org tk suka kita suka tgk kita lemah. so, mea kena kuat. memaafkan mereka yg dh buat salah buat mereka rasa dihargai. then masing2 akan rasa tenang :)

    ReplyDelete
  2. but dorang mbe yang lain tanak maafkan. mea jd serba salah kak. :'(

    ReplyDelete
  3. mea jangan ikutkan diorang syg. mea maafkan je :)

    ReplyDelete