Saturday, March 16

Doa

Assalamualaikum semua.

Setelah lama memendam rasa, setelah lama diam membisu, akhirnya harini saya ingin memecah kesunyian yang terselit di dalam hati ini. Makin lama makin meningkat umur, semakin dewasa, dengan harapan agar semua yang dilakukan hanyalah yang terbaik. Setiap yg telah berlaku, tidak mampu utk diundur kembali. Hanya mampu memperbaiki dan terus mengharap diri ini tidak kembali kebelakang. InsyaAllah :)

Lebih kurang sebulan untuk habiskan sem ini. Dan 1 sem to go bulan enam. InsyaAllah if tak ada repeat paper. Too much tears this sem. Andai ini ada lah yg terbaik dari -Mu ya Allah. Hamba -Mu ini akan terima semuanya. InsyaAllah. Diharap ada yg terbaik dan yg menggembirakan utk sem ini. InsyaAllah.

Hidup ini sukar untuk di duga, kadang2 kita berada di bawah dan mungkin hanya sekejap kita berada di atas. Sebagai hamba-Nya, kita hanya mampu berdoa agar kita sentiasa mengngati-Nya. Walaupun berada di atas mahupun di bawah. Kita dah pun berada di abad yang terakhir, tak ada yang lebih penting dalam hidup ini selain mengejar ilmu-Nya. Mengikuti semua suruhan-Nya. InsyaAllah.

Too much tears, tp ini je yang mampu diungkap. Setiap manusia ada masalah mereka sendiri. Di harap semua org kuat menghadapi dugaan-Nya di dunia yg sementara ini. InsyaAllah. Kepada yg sdg menghampiri kebaikan, marilah bersama sama mengekalkan nya. Kepada yg masih belum, insyaAllah masih ada masa. :)
Assalamualaikum.

Salam Sayang, mea mimie.


No comments:

Post a Comment